روح الله

این وب در راستای جشنواره کشوری "روح خدا " آغاز بکار نمود

روح الله

این وب در راستای جشنواره کشوری "روح خدا " آغاز بکار نمود

مشخصات بلاگ
روح الله

پنجمین دوره از جشنواره "روح خدا "از بهمن ماه 95 شروع شده و تا رحلت حضرت امام (ره) در سال ۹۶ ادامه دارد که در رشته های شعر، مقاله نویسی، وبلاگ نویسی، نقاشی، مسابقه کتابخوانی وصیت نامه حضرت امام (ره) و موضوع ویژه اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

امام و روزهای ماه شعبان

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۲۳ ق.ظ

جوانی فرصتی است که امام به مناسبت های مختلف بر آن تأکید می کردند و استفاده از آن را یادآوری.

ـ منصوره جاسبی: حجت الاسلام مسیح بروجردی نقل می کند که کنار آقا[1] نشسته  بودم که دیدم آقا دارند برای به جای آوردن اعمال ماه شعبان آماده می شوند. تصمیم گرفتم آقا را تنها بگذارم و بروم و مزاحم کارشان نشوم. جلو رفتم و دستشان را گرفتم و بوسیدم.

هنوز دستشان در دستم بود و سرم پایین که گفتند: هر کاری می خواهی انجام دهی تا جوانی انجام بده، در پیری باید بخوابی و ناله کنی و من چشمی گفتم و بوسه دیگری بر دستشان زدم و از اتاق خارج شدم.[2]

 
  1. امام خمینی (س).
  1. برگرفته از کتاب پدر مهربان.
  • احمد یوسفی

مسیح بروجردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی